18 Disember 2007

Siapa sedang baca blog ini ?


Kepada semua pensyarah JSI ,

Kami dipihak buletin sedang dalam proses mendapatkan maklumat keberkesanan penggunaan blog ini kepada semua ahli JSI secara khususnya.
Sebagai langkah pertama, maklumat yang perlu kami ketahui ialah siapakah yang sedang menggunakan blog ini sebagai sumber rujukan dan perkongsian berita. Mohon kepada sesiapa yang telah membaca catatan ini, untuk memperkenalkan diri anda di dalam ruang 'ulasan' di bawah.

Terima kasih. Kerjasama amatlah dihargai.

11 ulasan:

Lina berkata...

Contohnya : Lina baca blog ni hari2 :-)

Cempaka Sari berkata...

Hi semua ahli JSI,
Saya pun baca Blog ini selalu.. Rasanya memang mudah nak reach everybody memandangkan susah nak jumpa di kolej kerana tugas yang "meyibukkan". Pada yang menyambut hari Jadi di bulan Disember ini, Ib, Jurainy, Pulsinah dan Azza _ Selamat Hari Jadi semoga panjang umur, murah rezeki dan cepat jumpa jodoh (Ib & Azza ajer ya). Kepada yang menyambut Christmas - En. Emanuel dll - Selamat Hari Christmas. Kepada semua sekali - Selamat Menyambut Tahun Baru semoga tahun 2008 akan menjadi tahun yang lebih baik untuk kita semua, Insya Allah!.

Cempaka Sari berkata...

Hi semua,
Nak tahu siapa Cempaka Sari tu? - saya lah ....KJSI - Maharom. Saya tak mahu gunakan nama samaran tapi entah macamana boleh jadi gitu.... Pathu, tolong saya macamana nak delete nama samaran tu ya supaya mudah saya nak maklumkan anything di blog ini untuk semua. TQ.

mr.mahid berkata...

Akum semua.. terutamanyer kepada Puan Cempaka Sari kiter.. ;)

blog + buletin ni sangat bagus. satu usaha untuk menyebarkkan maklumat kepada semua pensyarah jsi di mana saja mereka berada..

Miss Azza berkata...

Assalamualaikum
1. Terima kasih Puan cempaka Sari...
2. Terima kasih kepada semua yang menyumbangkan artikel dan maklumat kepada buletin ini...
3. Semoga semua pensyarah dapat menggunakan buletin ini untuk menyampaikan maklumat terkini
Sekian

ling ling berkata...

Helo semua,

lingling suka baca blog JSI ni, sebab blog ni mmg best, dan ia memberi banyak maklumat terkini di samping sebagai platform untuk pensyarah-pensyarah JSI berinteraksi sambil meng'update'kan diri.

Keep up the good job everyone....>.<

Sulaimiyah berkata...

saya pun suka baca blog JSI ini sebab banyak berita terkini dan nak belajar BI pun boleh...

Tahniah kepada semua yang menjayakan blog ini....

Aina Ishak berkata...

Salam and hi people,
I am sorry I couldn't really spend my time and write something for the blog, maybe becoz it is not handy to me yet. Hari tu bukak blog and sign in, lambatnyaaa dia nak on..dah tu,i tutup jer bukak yahoo lah. But don't worry, i will learn and contribute. It will be good if every one is in, if takat 10 out of 40 JSI members, tak jadi..so, kena promote lagi la ni.. but frankly, keep it up everyone!

azzad berkata...

Saya pun selalu baca juga. Tapi tak tulis nama di sini sebab saya rasa sebagai penyumbang, saya juga 'orang' buletin.

Rabiyana berkata...

salam...saya baru beberapa hari ni start buka blog jsi ni..memang bestla sesuai dengan tema "lebih dari sekadar buletin"..
saya nak juga jadi penyumbang dalam jsi blog ni..macam mana ye??

Lina berkata...

rabiyatul,

email akaun gmail pada saya : seri352@gmail.com untk jemputan sebagai penyumbang